• Fysieke winkel in Lisse
  • Openingstijden di t/m vr 12:00 - 17:30 uur za 10:00 - 17:00 uur.
  • GRATIS verzending vanaf € 65,-

4.9

    Klantenservice

    HEB JE VRAGEN?

    Neem contact met ons op, wij beantwoorden graag al je vragen. Of mis je een favoriete product? Vraag het ons gerust en wij gaan kijken wat wij voor je kunnen doen,..

    Je kan hiervoor gebruik maken van het bijgevoegde contactformulier.

    Woof & Barker is ook telefonisch bereikbaar, tijdens de openingstijden van de winkel.

    Het kan voorkomen dat door drukte in de winkel wij niet de telefonische oproep kunnen beantwoorden, stuur je ons dan even een WhatsApp bericht?? Dan proberen wij alsnog je vragen te beantwoorden of bellen even terug naar aanleiding van het bericht.

    Dinsdag t/m vrijdag van 12:00 - 17:30 uur.

    Zaterdag: 10:00 - 17:00 uur

    tel.nr: 06-41 02 02 40 ( ook via WhatsApp )

    Of stuur een e-mail naar [email protected], en ook via de berichten inbox van onze Facebook / Instagram pagina zijn wij te bereiken voor al je vragen.

     

    WANNEER KAN IK MIJN BESTELLING VERWACHTEN?

    Bestellingen die betaald zijn met iDeal of Klarna en op openingstijden van de winkel zijn geplaatst voor 11:00 uur worden (mits de producten op voorraad zijn) nog dezelfde dag naar je verstuurd.

    Je pakket wordt daarna binnen 24/48 uur* bij je thuis of bij een opgegeven afgiftepunt afgeleverd. Mocht (een gedeelte van) je bestelling onverhoopt niet op voorraad zijn, dan word je daar over geïnformeerd. Indien producten een lange(re) levertijd hebben, dan staat dit op de productpagina als zodanig aangegeven en/of word je daar per e-mail over geïnformeerd.

    Wij verzenden een bestelling in principe niet in delen als producten een verschillende levertijd hebben. De bestelling wordt pas verstuurd zodra alle producten voorradig zijn, tenzij één of meerdere producten een dermate lange levertijd hebben dat het niet redelijk is om daarop te wachten. In dat geval wordt je hierover geïnformeerd.

    * Tijdens extreme drukke speciale, -feestdagen kan het zijn dat jouw bestelling langer onderweg is. 

     

    NIET TEVREDEN?

    Bent je niet tevreden over een product, dat vinden wij natuurlijk ook erg vervelend voor je en zoeken graag met jou naar een oplossing. Laat dit ons weten en stuur een e-mail naar: [email protected] of je kan hiervoor gebruik maken van onderstaand contactformulier.

    Wij zullen de klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij je hiervan op de hoogte stellen.

     

    OOPS! IK HEB MIJN BESTELLING ONTVANGEN, MAAR ER KLOPT IETS NIET.

    Ooh, jeetje! Dit vinden wij heel vervelend. Het inpakken van je bestelling is mensenwerk en het kan gebeuren dat er een foutje wordt gemaakt. Indien de bestelling niet klopt, stuur ons dan even een berichtje via e-mail, onderstaand contactformulier of WhatsApp en dan zoeken wij daar een passende oplossing voor.

     

    HET HONDENSPEELTJE IS SNELLER STUK DAN IK HAD VERWACHT, WAT NU?

    Op hondenspeelgoed zit geen garantie, iedere hond is anders en de ene hond maakt speeltjes direct stuk die bij een andere hond wellicht jaren mee gaat. Je dient toezicht te houden op je hond om te voorkomen dat er stukjes worden afgebeten en opgegeten. Wanneer jouw hond een speeltje snel stuk heeft gemaakt krijg je geen geld terug. Ook bent je ten alle tijde zelf verantwoordelijk voor de veiligheid van je eigen hond, haal kapot gemaakte speeltjes direct weg.

     

     

     

    Laat een reactie achter

    * Uw e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

    * Verplichte velden

    Inloggen

    Wachtwoord vergeten?

    • Al je orders en retouren op één plek
    • Het bestelproces gaat nog sneller
    • Je winkelwagen is altijd en overal opgeslagen
    Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? JaNeeMeer over cookies »